Polityka prywatności określa zasady zapisywania i odczytywania danych na urządzeniach użytkowników serwisu w celu świadczenia usług drogą elektroniczną przez administratora.
Serwis - serwis internetowy działający pod adresem https://suahili.uw.edu.pl.
Serwis zewnętrzny - serwis internetowy partnerów, usługodawców lub usługobiorców administratora.
Administrator - firma świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu, przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji na urządzeniach użytkownika.
Użytkownik - osoba fizyczna, dla której administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu.
Urządzenie - urządzenie elektroniczne wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Ciasteczka (cookies) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na urządzeniu użytkownika.
Ciasteczka wewnętrzne - pliki zamieszczane na urządzeniu użytkownika i odczytywane z niego przez serwis.
Ciasteczka zewnętrzne - pliki zamieszczane na urządzeniu użytkownika i odczytywane z niego przez serwisy zewnętrzne.
Ciasteczka sesyjne - pliki zamieszczane na urządzeniu użytkownika i odczytywane z niego podczas jednej sesji danego urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z urządzenia użytkownika.
Ciasteczka trwałe - pliki zamieszczane na urządzeniu użytkownika i odczytywane z niego do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji, chyba że na urządzeniu użytkownika włączony jest tryb usuwania ciasteczek po zakończeniu sesji.
Mechanizmy składowania i odczytu nie pozwalają na pobieranie z urządzenia użytkownika danych osobowych, ani żadnych informacji poufnych. Przeniesienie na urządzenie użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktycznie niemożliwe.
Zastosowane przez administratora ciasteczka wewnętrzne są bezpieczne dla urządzeń użytkowników.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ciasteczka zewnętrzne pochodzące od partnerów serwisu. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części dokumentu.
Administrator może przechowywać w ciasteczkach informacje o preferencjach użytkownika, aby usprawnić działanie serwisu.
Administrator wykorzystuje ciasteczka do logowania użytkowników w serwisie.
Administrator oraz serwisy zewnętrzne wykorzystują ciasteczka do zbierania i przetwarzania danych statystycznych, takich jak liczba odwiedzin, rodzaje urządzeń czy zachowania użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania serwisu.
Administrator współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać ciasteczka na urządzeniach użytkownika:
Użytkownik może w dowolnym momencie samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do ciasteczek.
Informacje o sposobie wyłączenia ciasteczek w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i na urządzeniach mobilnych są dostępne na stronie: jak wyłączyć cookie .
Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane ciasteczka, korzystając z narzędzi urządzenia, za pośrednictwem którego korzysta z serwisu.